Onze Software

Grip houden op diensten die uitlopen

Secure-IT levert je geld op. Zonder twijfel. Bijvoorbeeld omdat minder fouten worden gemaakt. En omdat plannen, rapporteren en factureren minder tijd kost. En tijd is geld. Maar Secure-IT zorgt ook voor meer geld en omzet door minder opvallende functies. We lichten er één uit: hoe Secure-IT je helpt om grip te houden op uitlopende diensten van je medewerkers.


Ach natuurlijk, dat gebeurt wel eens. Je medewerker moet wat langer bij een klant blijven omdat een leverancier in de file staat en wat later is. Of omdat een extra controleronde gelopen moet worden. Ach, denk je dan misschien, dat half uurtje. Zo vaak komt het niet voor, doen we niet moeilijk over.

 

Inzicht in uitloop


Probleem is wel: als je tientallen medewerkers hebt die honderden diensten per jaar draaien, dan blijft het vaak niet bij een half uurtje. Dan kunnen al die halve uurtjes samen oplopen tot een grote kostenpost. Want het is wel zo eerlijk om je medewerkers netjes te betalen voor de extra tijd die ze hebben gewerkt. En het extra werk is natuurlijk ook gewoon omzet. Beetje zonde om dit te laten liggen toch? Met Secure-IT hoeft dit niet. Met dit softwaresysteem weet je altijd precies bij wie de dienst uitliep, hoe lang, wanneer en waarom.

 

SECURE-IT ZORGT VOOR OVERZICHT

Uitloop registratie is een van de vele functies waarmee Secure-IT je helpt om grip te houden op de dagelijkse werkzaamheden

 

Hoe werkt het?


Met de klant maak je afspraken over het beveiligingswerk dat jouw beveiligingsbedrijf gaat doen. De diensten voer je in in Secure-IT. Het systeem weet dan tot hoe laat een dienst normaliter duurt. Je kunt zelf een marge aangeven voor de uitloop, bijvoorbeeld een kwartier, half uur of uur. Het is raadzaam om hier afspraken over te maken met de klant.

 

Reden invoeren waarom dienst uitloopt


Beveiligers en surveillanten registreren via de app wanneer hun werk is afgerond. Als dit ‘uitklokken’ na het ingevoerde kwartier, half uur of uur nog niet gebeurd is, krijgen ze aan het einde van hun dienst via de app de vraag of zij hun uitgelopen dienst willen registreren. Het systeem vraagt dan ook om in te voeren waarom ze langer aan het werk zijn geweest. Bijvoorbeeld: ‘leverancier later’ of ‘extra controleronde gelopen’.

De planner krijgt van alle medewerkers een lijst te zien van al de registraties van ‘overuren’. Ook ziet de planner de redenen die zijn opgegeven voor de tijdsoverschrijdingen. Natuurlijk hoeft de oorzaak niet altijd bij de klant te liggen. Een medewerker kan bijvoorbeeld ook een foutje hebben gemaakt. Het is dan aan de planner om die extra gewerkte tijd toe te wijzen of af te wijzen. Als de planner de extra tijd accordeert, verwerkt Secure-IT dit keurig in de rapportages, facturatie en loonadministratie.

 

 

Blije gezichten


Het is een functie van Secure-IT die misschien niet zo op de voorgrond treedt, maar wel voor blije gezichten zorgt: bij je klanten omdat die een keurige specificatie krijgen waaróm extra is gewerkt, bij je medewerkers omdat die hun extra uren ook op hun loonstrook terugzien en bij jou omdat je beveiligingsbedrijf meer omzet draait.

 

Demonstratie aanvragen


Wil jij ook grip houden op diensten die uitlopen? Vraag dan een gratis online-demonstratie aan. We laten je graag zien hoe je op deze manier meer omzet kunt scoren.

Voornaam
Achternaam
Email adres
Telefoonnummer
Jouw bericht
Ben jij ook benieuwd wat Secure-IT voor jouw beveiligingsbedrijf kan betekenen?
probeer secure-it vrijblijvend uit

Ben jij ook benieuwd wat Secure-IT voor jouw beveiligingsbedrijf kan betekenen?