Voor jouw klanten hebben we een speciaal portaal waar ze kunnen inloggen en toegang hebben tot hun eigen gegevens.
KLANTPORTAAL
Dashboard overzicht
In het klantportaal vind je als eerste een samenvatting van het rooster en de bijbehorende details. Vanuit het dashboard kan de klant direct werk aanvragen. Ook zijn hier de meest recente rapportages, openstaande facturen en andere relevante informatie te vinden.
KLANTPORTAAL
Objecten
Een overzicht van alle objecten met gegevens die aan de klant zijn gekoppeld.
Voeg waarschuwingsadressen toe
Voeg waarschuwings-adressen toe
Alle objecten in één overzicht
KLANTPORTAAL
Werkaanvragen
Maak kennis met ons geïntegreerde werkaanvragen beheer voor klanten. Indienen, beoordelen en toepassen van verzoeken wordt moeiteloos met Secure-IT.
1
Klant dient werkaanvraag in
2
Werkaanvraag beoordelen
3
Werkaanvraag wordt planning blauwdruk
KLANTPORTAAL
Rooster
De klant kan moeiteloos zien welke en hoeveel diensten er per week of per maand zijn ingepland. Bovendien hebben ze de mogelijkheid om door alle periodes heen te bladeren voor een compleet overzicht.
KLANTPORTAAL
Rapportages
Klanten kunnen ook alle raportages bekijken, inclusief gedetailleerde informatie en de bijbehorende tijdlijn.
Incidenten
De incidenten die hebben plaatsgevonden worden opgenomen in de rapportage.
Bewijsstukken
Bij incidenten kunnen ook bewijsstukken worden toegevoegd voor volledige documentatie.
Scanpunten
Ook alle gescande scanpunten zijn zichtbaar, voor een uitgebreid overzicht.
KLANTPORTAAL
Toegang klanten
Klanten hebben toegang tot uitgebreide informatie. Je hebt zelf de controle over welke informatie de klant kan raadplegen.
Budgetten inzien
Rapportage inzien
Facturen inzien
Rooster inzien
Objecten inzien
Werkaanvragen inzien
Budgetten inzien
Objecten inzien
Rooster inzien
Facturen inzien
Rapportage inzien
Werkaanvragen inzien
KLANTPORTAAL
Facturen
Klanten hebben een overzichtelijke weergave van alle facturen. Afgeronde facturen worden gearchiveerd, zodat je ze altijd kunt terughalen.
Alles in één overzicht
Een helder overzicht van zowel openstaande als afgehandelde facturen, waarbij je in één oogopslag alle belangrijke informatie kunt zien.
Details van de factuur
Wanneer je een factuur opent, krijg je toegang tot nog meer informatie. Bovendien kun je bij elke regel direct alle bijbehorende diensten openen.
KLANTPORTAAL
Klachten
Beheer eenvoudig klachten met een overzichtelijke aanpak.
Klacht indienen
Als klant kun je klachten indienen via het klantportaal.
Klacht behandelen
Je ontvangt direct meldingen van klachten en behandel ze onmiddelijk.
Klacht afronden
Voltooi vervolgens de klacht en verplaats deze naar het archief.
Klantportaal
Budget
Voor een klant kun je specifieke budgetten instellen, bijvoorbeeld per periode, maand, kwartaal of jaar. En dit kan voor verschillende objecten.
We gebruiken cookies om uw browse-ervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en ons verkeer te analyseren. Door op ‘Alles accepteren’ te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.
Toestemmingsvoorkeuren aanpassen
We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. U vindt gedetailleerde informatie over alle cookies onder de relevante toestemmingscategorie hieronder.
De cookies die zijn gecategoriseerd als ‘Noodzakelijk’ worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfuncties van de site.
Noodzakelijke cookies zijn cruciaal voor de basisfuncties van de website en zonder deze werkt de website niet op de beoogde manier.Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.
Voorkeur
Voorkeur cookies helpen bepaalde voorkeuren uit te voeren.
Functioneel
Functionele cookies helpen bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.
Analytics
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over de statistieken van het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.
Presentatie
Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.
Advertentie
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te bezorgen op basis van de eerder bezochte pagina's en om de effectiviteit van de advertentiecampagne te analyseren.