Klantverhaal

Guestwise: Ik was 2 dagen per periode met de verloning bezig, nu gebeurt dat met 1 druk op de knop

‘Ons bedrijf groeide hard’, zegt Melvin van Hulst, hoofd-planner bij Guestwise, een Rotterdams bedrijf dat zich richt op beveiliging en hospitality. ‘We waren veel tijd kwijt aan de verloning van onze medewerkers en de facturatie van zzp’ers die we inhuren. We wilden dit automatiseren én een systeem dat automatisch de cao-regels volgt. Met Secure-IT zijn we helemaal happy.’

 

‘De demonstratie van Secure-IT voelde meteen goed,’ zegt Melvin. ‘Geen glad verkooppraatje, maar: dit is het, dit kan het. Ook drukten ze ons op het hart feedback te geven als we iets misten of anders wilden. Dat zouden ze dan serieus oppakken. Dat bleek geen loze kreet. De mensen van Secure-IT zijn trots op hun product. Terecht. Het werkt als een tierelier.’

 

Beveiliging én gastvrijheid


Guestwise is ooit gestart door drie beveiligers die het ‘net even anders wilden doen’. Ze besloten zich te richten op veiligheid én gastvrijheid. Nu bestaat het bedrijf uit 150 medewerkers. Melvin: ‘We willen een omgeving creëren waarin mensen zich welkom en veilig voelen. We hebben beveiligers in dienst, maar ook hospitality dames, zoals receptionistes en hostesses. Daarnaast geven we trainingen in hospitality. Ook onze beveiligers zijn getraind in gastvrijheid. Als een bezoeker vraagt waar het toilet is of die even iets niet kan vinden, lopen we een stukje mee. En als we zien dat het toilet vies is, melden we dat. We voelen ons verantwoordelijk voor de totale beleving van de gast. Daar horen ook schone toiletten bij.’

 

Klantenportaal Secure-IT


Guestwise gebruikt de modules voor planning, HR, facturatie en verloning. Het bedrijf gebruikt ook de koppeling van Secure-IT naar het verloningsprogramma Nmbrs en het boekhoudprogramma Exact Online. Ten slotte biedt Guestwise zijn klanten toegang tot het klantenportaal van Secure-IT aan. Melvin: ‘We sturen onze klanten dan een link naar dat toegangsportaal. Zij kunnen dan rapportages bekijken, roosters inzien, facturen terugvinden en het smoelenboek van onze medewerkers bekijken. Ook kunnen ze via dit portaal diensten aanvragen. Op ons verzoek zijn de mogelijkheden in Secure-IT uitgebreid. Onze klanten kunnen nu bijvoorbeeld aangeven dat ze op een bepaalde datum 20 beveiligers bij een Hollands feest in zaal A nodig hebben, 10 beveiligers bij een Technofeest in zaal B en 5 hospitality medewerkers bij de ontvangst. In een paar weken tijd waren deze extra mogelijkheden in Secure-IT ingebouwd.’

 

MELVIN VAN HULST

“De demonstratie van Secure-IT voelde meteen goed, geen glad verkooppraatje.”

 

Elke dag blij


Melvin vertelt hoeveel tijd Secure-IT hem bespaart. ‘Ik zat soms 2 dagen per maand aan de telefoon om de verloning strak te trekken en 1 dag om de ingediende facturen van zzp’ers na te lopen. Nu gaat dat met één druk op de knop. Ik maak me ook geen zorgen meer of we alle cao-regels wel keurig hebben verwerkt. Dat doet Secure-IT nu voor mij. Het kostte wel wat tijd om alles goed in te regelen. Onze beveiligers krijgen hun loonstrook bijvoorbeeld vanuit een andere B.V. toegestuurd dan onze hospitality medewerkers. Ik wilde pas overstappen als alles perfect werkte. Daarom hebben we enkele maanden met twee systemen tegelijk gedraaid. Op 1 januari 2023 zijn we volledig overgestapt. Het is echt super. Ik ben er elke dag blij mee.’

Voornaam
Achternaam
Email adres
Telefoonnummer
Jouw bericht
Ben jij ook benieuwd wat Secure-IT voor jouw beveiligingsbedrijf kan betekenen?
probeer secure-it vrijblijvend uit

Ben jij ook benieuwd wat Secure-IT voor jouw beveiligingsbedrijf kan betekenen?