Tijd besparen en fouten minimaliseren
Een belangrijk onderdeel van het softwarepakket van Secure-IT is de facturatiemodule. Met deze module kun je ervoor kiezen om de facturen direct vanuit Secure-IT naar de klant te versturen of ze via een API koppeling te laten inschieten bij je eigen boekhoudpakket om ze daar weer verder op te pakken. Door deze integratie bespaar je veel tijd en minimaliseer je de kans op fouten in je administratie.
Facturatie automatiseren
Wil je nog meer tijd besparen en fouten voorkomen? Maak dan gebruik van de automatische facturatie functionaliteit. Hiermee kun je ervoor zorgen dat je geen geld meer laat liggen doordat je diensten vergeet te factureren. Met deze functionaliteit kun je je gewerkte planning periodiek automatisch factureren. Je kunt dit per klant helemaal inrichten naar de gewenste situatie. Dit bespaart je niet alleen tijd, maar zorgt er ook voor dat je geen omzet meer misloopt. Geen zorgen, je hebt altijd nog een menselijke controle voordat de factuur de deur uit gaat.
Soepele intergratie met boekhoudpakketten
Een groot voordeel van het Secure-IT is de mogelijkheid tot integratie met verschillende boekhoudpakketten, zoals Exact Online, Snelstart, WeFact, Moneybird, Rompslomp en e-Boekhouden. Hierdoor wordt het gemakkelijker om je financiële administratie bij te houden en te integreren in je bedrijfsprocessen. In conclusie biedt Secure-IT dus niet alleen een oplossing voor het versturen van facturen, maar ook bij de totstandkoming van je facturen.
Gratis demonstratie van de online tool
Wil jij ook een efficiëntieslag maken of ben je nieuwsgierig welke mogelijkheden het softwarepakket nog meer te bieden heeft? Plan hieronder een vrijblijvende demonstratie in en ontdek wat het kan opleveren voor jouw beveiligingsbedrijf.